eSim Compatible Phones (2023 Updated list)
By 2023 more than half the phones in the US will use eSIMs since they’re much better for consumers and phone manufacturers. Until then, if you need an eSIM plan for traveling or for a second plan you’ll need to make sure that your phone is eSIM compatible. As of November 2021, this is the most comprehensive list of compatible eSIM devices:
Which Apple devices support eSIM?
iPhone 15
iPhone 15 Pro
iPhone 15 Pro Max
iPhone 14
iPhone 14 Plus
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Pro Max
iPhone 13 mini
iPhone 13
iPhone 13 Pro
iPhone 13 Pro Max
iPhone 12 mini
iPhone 12
iPhone 12 Max
iPhone 12 Max Pro
Phone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone SE (2020)
iPad Air (3rd Generation)
iPad Pro (3rd Generation)
iPad Mini (5th Generation)
Which Android devices support eSIM?
Samsung Devices that support eSIM
Samsung Galaxy S23
Samsung Galaxy S23+
Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy S22
Samsung Galaxy S22+
Samsung Galaxy S22 Ultra
Samsung Galaxy S21
Samsung Galaxy S21+ 5G
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
Samsung Galaxy S20
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy S20 Ultra
Samsung Galaxy Note 20
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
Samsung Galaxy Fold
Samsung Galaxy Z Fold2 5G
Samsung Galaxy Z Fold3 5G
Samsung Galaxy Z Fold4
Samsung Galaxy Z Flip
Samsung Galaxy Z Flip3 5G
Samsung Galaxy Z Flip4
Google devices that support eSIM
Google Pixel 2 (only phones bought with Google Fi service)
Google Pixel 2 XL
Google Pixel 3 (not including phones bought in Australia, Taiwan or Japan. Phones bought with US or Canadian carriers other than Spring and Google Fi don’t work with eSIM)
Google Pixel 3 XL
Google Pixel 3a (not including phones bought in Japan or with Verizon service)
Google Pixel 3a XL
Google Pixel 4
Google Pixel 4a
Google Pixel 4 XL
Google Pixel 5
Google Pixel 5a
Google Pixel 6
Google pixel 6a
Google Pixel 6 Pro
Google Pixel 7
Google Pixel 7 Pro
Motorola devices that support eSIM
Motorola Razr 2019
Huawei devices that support eSIM
Huawei P40
Huawei P40 Pro
Huawei P50 Pro
Huawei Mate 40 Pro
Nuu devices that support eSIM
Nuu Mobile X5
Oppo devices that support eSIM
Oppo Find X3 Pro
Oppo Reno 5A
Oppo Find X5
Oppo Find X5 Pro
Other Android devices that support eSIM
Motorola Razr 2019
Motorola Razr 5G
Gemini PDA
Rakuten Mini
Rakuten Big-S
Rakuten Big
Rakuten Hand
Rakuten Hand 5G
Sony Xperia 10 III Lite
Sony Xperia 10 IV
Xperia 5 IV
Xperia 1 IV
Surface Pro X
Honor Magic 4 Pro
Fairphone 4
Sharp Aquos Sense6s
Sharp Aquos Wish
Xiaomi 12T Pro
DOOGEE V30
Laptops and tablets that support eSIM ACER devices that support eSIM
ACER devices that support eSIM
ACER Swift 3
ACER Swift 7
Acer TravelMate P2
Acer TravelMate Spin P4
Acer TravelMate P6
ASUS devices that support eSIM
ASUS Mini Transformer T103HAF
ASUS NovaGo TP370QL
ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA
Dell devices that support eSIM
Dell Latitude 7210 2-in-1
Dell Latitude 9410
Dell Latitude 7310
Dell Latitude 7410
Dell Latitude 9510
Dell Latitude 5410
Dell Latitude 5411
Dell Latitude 5511
HP devices that support eSIM
HP Spectre Folio 13
HP Elite x2 G2, G3
HP Envy x2
HP EliteBook G4, G5 Notebook PC
HP Probook G3, G4, G5 Notebook PC
HP Zbook G4, G5 Mobile Workstation
HP Zbook Studio G5
HP mt32 Mobile Thin Client
LENOVO devices that support eSIM
Lenovo Yoga C630
Lenovo Miix 630
Lenovo Yoga 520
Lenovo Yoga 720 convertible laptops
Lenovo ThinkPad X1 Titanium Yoga 2 in 1
Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9
Lenovo ThinkPad X1 Fold
Lenovo ThinkPad X1 Nano
Lenovo ThinkPad X12 Detachable
Lenovo Flex 5G
SAMSUNG tablets that support eSIM
Samsung Galaxy Book
Samsung Galaxy Book 2
Microsoft devices that support eSIM
Surface Go
Surface Go 2
Surface Pro X
Surface Pro 5 LTE Advanced
Surface Pro 7+
Surface Neo
Devices that do not support eSIM
iPhones from China and Hong Kong have dual physical sims but no eSIMs
Pixel 3a from countries in South East Asia
Samsung Galaxy S20 Hybrid Dual SIM – this is specifically the dual SIM version made for certain markets
Huawei P40 Pro+ has no eSIM support
LG, HTC, Xiaomi, Honor, RealMe, OnePlus, Vivo – no eSIM support yet
eSIM është zgjidhja alternative ose zëvëndësimi i shumëpritur për kartat tradicionale SIM.
eSIM është një "SIM e integruar". Kjo do të thotë se gjithçka për të cilën ju nevojitet një kartë SIM mund të ruhet dhe përditësohet në vetë pajisjen.
Nuk ka më karta SIM plastike që humbasin apo dëmtohen. Nuk ka më kapëse letre të bllokuara në anë të telefonit tuaj 500–1000 €.
Funksioni i dyfishtë SIM ju lejon të përdorni dy karta SIM/eSIM në të njëjtën kohë.
Ja opsionet se si mund të përdorni SIM të dyfishtë:
1.Dy karta SIM fizike
2.Një kartë SIM fizike dhe një eSIM
3.Dy eSIM (vetëm në iPhone 13, 13 Pro, 13 Pro Max dhe versionet e mëvonshme)
Avantazhet e kartës SIM të dyfishtë:
Mund t'i përdorni të dhënat nga një eSIM e re ndërsa jeni duke udhëtuar pa humbur kartën tuaj SIM/eSIM dhe numrin tuaj origjinal.
Mund të keni disa numra telefoni në të njëjtën pajisje (që është ideale nëse keni nevojë për numra nga dy vende të ndryshme).
Kjo ju lejon të ndani biznesin tuaj dhe jetën personale duke përdorur dy numra të ndryshëm.
Po, mund të përdorni WhatsApp me eSIM-in tuaj si zakonisht.
Kur instaloni një eSIM, ju mbani numrin tuaj WhatsApp, që do të thotë se do të ruani gjithashtu të gjitha bisedat dhe kontaktet tuaja.
Ju nuk keni nevojë të shqetësoheni për mos kontaktin me miqtë dhe familjen tuaj kur jeni duke udhëtuar.
Thënë kështu, mbani mend se bërja e thirrjeve video përmes WhatsApp shpenzon më shumë internet ndaj ne rekomandojmë dërgimin e mesazheve sa herë që është e mundur.
Po, vendosni pajisjen tuaj që të përdorë kartën tuaj SIM për telefonata dhe mesazhe me tekst dhe SuperSim eSIM për të dhëna.
Mos harroni se nëse e lini të aktivizuar kartën tuaj SIM, ofruesi i rrjetit tuaj mund të aplikojë tarifa për roaming të të dhënave për të kryer ose marrë telefonata dhe për të dërguar ose marrë mesazhe me tekst.
1. Do t'ju duhet Wi-Fi për të konfiguruar eSIM-in tuaj, ndaj ju rekomandojmë të instaloni dhe aktivizoni eSIM-in tuaj pak përpara nisjes.
2. Mund të prisni derisa të mbërrini në vend për të aktivizuar eSIM-in tuaj, por mbani mend se do t'ju duhet një lidhje Wi-Fi për të kryer procesin e instalimit.
Nëse nuk mund ta gjeni kodin QR ose e keni fshirë gabimisht, ju lutemi na kontaktoni duke dërguar një email në [email protected] ose nëpërmjet kutisë së mbështetjes sonë në internet dhe ne do t'jua dërgojmë përsëri kodin.
Ekipi ynë i mbështetjes së klientit është i disponueshëm gjatë gjithë ditëve të javës.
Ka një zgjidhje për çdo gjë, por është më mirë të përpiqeni të mos humbni kodin tuaj QR pasi është thelbësor për instalimin e eSIM tuaj.
Vetëm telefonat e shkyçur janë të pajtueshëm me eSIM. Duhet të siguroheni që telefoni juaj të jetë i shkyçur përpara se të blini një eSIM nga dyqani SuperSim.
Për të pastruar çdo dyshim, ne do të hyjmë në gjithçka në detaje më poshtë.
Çfarë është një "telefon i shkyçur"?
Telefonat celularë mbështeten te një operator për të kryer telefonata dhe për t'u lidhur me të dhënat celulare.
Operatorët e lejojnë telefonin tuaj të lidhet me rrjetin e tyre.
Nëse telefoni juaj është i shkyçur, kjo do të thotë se ai mund të lidhet me rrjetin e çdo operatori.
Nëse telefoni juaj është i kyçur, kjo do të thotë që, si pjesë e kontratës suaj, ai mund të lidhet vetëm me një rrjet të një operatori specifik.
Pra, nëse futni një kartë të re SIM ose një eSIM, ajo nuk do të funksionojë në telefonin tuaj.
Si të kontrolloni nëse telefoni juaj është i shkyçur
Ka katër metoda:
1. Ku e keni blerë telefonin tuaj?
Nëse e keni blerë telefonin tuaj direkt nga dyqani i prodhuesit (Apple ose Samsung, për shembull), ai me siguri është i shkyçur.
Megjithatë, nëse e keni blerë telefonin tuaj nga një ofrues telekomi (siç është Orange, AT&T ose Movistar), atëherë ai mund të jetë i lidhur me atë ofrues specifik, që do të thotë se nuk mund të përdorni një eSIM në të.
2. Përdorni një kartë tjetër SIM
Mënyra më e lehtë për të zbuluar nëse telefoni juaj është i shkyçur është të huazoni një kartë SIM nga një mik ose anëtar i familjes.
Nëse mund ta përdorni këtë kartë SIM për të kryer një telefonatë ose për të dërguar një mesazh me tekst në telefonin tuaj, kjo do të thotë se telefoni juaj është i shkyçur.
Nëse nuk mund të bëni telefonata ose të dërgoni mesazhe me tekst me kartën e re SIM, kjo do të thotë se telefoni juaj është i lidhur me ofruesin tuaj dhe nuk mund të përdoret me eSIM.
3. Kontrolloni cilësimet tuaja (vetëm për iPhone)
Hapat e mëposhtëm funksionojnë me iOS 14 dhe më vonë:
1. Shkoni te menyja Cilësimet
2. Lëvizni poshtë dhe trokitni lehtë mbi Të përgjithshme
3. Shkoni te seksioni Rreth
4. Tani lëvizni poshtë dhe kërkoni për kyçjen e operatorit ose kyçjen e ofruesit të rrjetit. Nëse shihni "Nuk ka kufizime në kartën SIM", kjo do të thotë se iPhone juaj është i shkyçur dhe është i pajtueshëm me eSIM. Nëse jo, atëherë iPhone juaj duhet të jetë i lidhur me një operator specifik.
5. Kontaktoni ofruesin tuaj
Si mjet i fundit, mund të kontaktoni ofruesin tuaj. Ata duhet të jenë në gjendje t'ju tregojnë nëse telefoni juaj është i shkyçur ose nëse është i lidhur me rrjetin e tyre. Ato gjithashtu mund t'ju ndihmojnë të zhbllokoni telefonin tuaj.
Telefoni im është i shkyçur. A mund të përdor eSIM?
Përveçse është i shkyçur, telefoni juaj duhet të jetë i pajtueshëm me eSIM.
Konfigurimi i një eSIM nuk mund të ishte më i thjeshtë.
Në këtë udhëzues, ne do të shpjegojmë se si të konfiguroni eSIM-in tuaj në vetëm pesë minuta, në mënyrë që të kënaqeni duke u lidhur me internetin ndërsa jeni jashtë vendit.
Le të fillojmë!
1. Çfarë duhet të di për eSIM-të përpara se të filloj?
Sigurohuni që telefoni juaj të jetë i përshtatshëm me teknologjinë eSIM dhe që është i shkyçur.
· Kontrolloni që telefoni juaj të jetë në listën tonë të përditësuar të modeleve të përputhshme.
· Ndiqni hapat në këtë udhëzues për të përcaktuar nëse telefoni juaj është i shkyçur.
Është gjithashtu e rëndësishme që të keni një lidhje të qëndrueshme interneti nëpërmjet Wi-Fi ose operatorit tuaj lokal kur kryeni procesin e instalimit.
2. Kur duhet të konfiguroj eSIM-in tim?
Koha më e mirë për të konfiguruar eSIM-in tuaj është pak para se të niseni për në udhëtim. Ju mund ta kryeni procesin e konfigurimit nga komoditeti i shtëpisë tuaj.
Mos harroni se pasi të aktivizoni eSIM-in tuaj, numri i ditëve të mbetura në planin tuaj do të fillojë të ulet. Kjo është arsyeja pse ne ju rekomandojmë ta bëni atë pak para se të largoheni.
3. Vendosja e një eSIM në telefonin tim: udhëzues për Apple, Google dhe Samsung
Shikoni udhëzuesit tanë se si të instaloni eSIM në telefonin tuaj.
Apple iPhone
Google Pixel
Samsung
4. Si mund ta konfiguroj eSIM-in tim?
Konfigurimi i një eSIM kërkon një lidhje interneti, prandaj sigurohuni që të jeni lidhur me Wi-Fi përpara se të filloni këtë proces.
· Shtoni planin e ri të të dhënave - Shkoni te Settings > Mobile Data > Add Data Plan. Nëse nuk mund t'i shihni këto opsione në menynë e cilësimeve të telefonit tuaj, kjo mund të jetë për shkak të modelit të telefonit që keni. Këtu mund të gjeni hapat specifikë për telefonin tuaj.
· Skanoni kodin QR - Telefoni juaj duhet të hapë kamerën, kështu që tani mund të skanoni kodin QR që keni marrë me email pasi keni blerë eSIM-in tuaj. Mënyra më e lehtë për ta bërë këtë është të hapni kodin QR në ekranin e kompjuterit tuaj ose të printoni në mënyrë që të mund ta skanoni atë me telefonin tuaj.
Nëse nuk e keni marrë kodin QR, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të mbështetjes së klientit dhe ne mund të kontrollojmë nëse diçka ka shkuar keq diku.
· Filloni shkarkimin - Pasi të keni skanuar kodin QR, mund të shkarkoni eSIM në telefonin tuaj. Mund t'ju duhet të prekni "Konfirmo", nëse kërkohet, për të filluar shkarkimin.
· Zgjidhni një emër për planin tuaj të të dhënave - Tani mund t'i jepni planit tuaj të të dhënave një emër për ta dalluar atë nga karta juaj SIM tjetër. Ne rekomandojmë ta quajmë SuperSim.
· Konfiguro eSIM-in tuaj vetëm për të dhëna - Zgjidhni planin e ri të të dhënave si opsionin për "vetëm të dhënat". Kjo do të thotë që ju mund të mbani SIM origjinale për telefonatat dhe mesazhet me tekst.
· Aktivizo roamingun e të dhënave celulare dhe të dhënave - Për të aktivizuar planin tuaj, duhet të siguroheni që të keni aktivizuar të dhënat celulare dhe roamingun e të dhënave në cilësimet e telefonit tuaj.
Keni nevojë për ndihmë me procesin e konfigurimit?
Mos ngurroni të na dërgoni mesazhe përmes bisedës së drejtpërdrejtë në faqen tonë të internetit.
Do ta gjeni në këndin e poshtëm djathtas. Një anëtar i ekipit tonë të mbështetjes së klientit do të jetë aty për t'ju ndihmuar me çdo gjë që ju nevojitet.
Ka një sërë arsyesh që mund të keni probleme me skanimin e kodit QR.
Ne kemi krijuar një listë kontrolli që të mund ta identifikoni lehtësisht problemin:
1. A është telefoni juaj i pajtueshëm me eSIM?
Nëse e keni kontrolluar tashmë nëse telefoni juaj është i pajtueshëm, mund të kaloni në hapin 2.
Nëse nuk jeni të sigurt, kontrolloni listën tonë të përditësuar për të parë nëse modeli juaj i telefonit shfaqet atje.
Ju gjithashtu duhet të siguroheni që pajisja juaj të jetë e shkyçur, si dhe të jetë e përputhshme.
Rezulton se telefoni juaj nuk është i pajtueshëm? Na kontaktoni dhe ne do të gjejmë një zgjidhje.
2. A po skanoni nga menyja e cilësimeve të telefonit tuaj?
Nuk mund të skanoni kodin QR nga kamera e telefonit tuaj.
Duhet të shkoni te menyja e cilësimeve të telefonit tuaj dhe të ndiqni procesin e duhur në mënyrë që telefoni juaj të dijë se po skanoni një eSIM.
Për më shumë informacion mbi konfigurimin e eSIM tuaj, kontrolloni udhëzuesin përkatës për pajisjen tuaj:
Konfiguro një eSIM në iPhone
Konfiguro një eSIM në Samsung
Konfiguro një eSIM në Google Pixel
3. Jeni i lidhur me Wi-Fi?
Nuk mund të instaloni një eSIM pa një lidhje Wi-Fi.
Nëse nuk jeni i lidhur, nuk do të jeni në gjendje të skanoni kodin QR siç duhet.
Ne ju rekomandojmë të instaloni një eSIM në shtëpi përpara se të udhëtoni, në mënyrë që të keni një lidhje të besueshme Wi-Fi.
E rëndësishme: Skanoni kodin për të instaluar eSIM-in tuaj, por mos e aktivizoni ende për të dhënat celulare. Prisni derisa të mbërrini në destinacionin tuaj për të aktivizuar roamingun e të dhënave.
4. Provoni të konfiguroni manualisht eSIM-in tuaj
Nëse kodi juaj QR ende nuk po skanohet, mund të ketë një problem me kamerën e telefonit tuaj.
Çdo eSIM ka një numër referencë që mund ta përdorni për ta aktivizuar.
Në SuperSim, ne ju dërgojmë numrin e referencës në të njëjtin email me kodin tuaj QR.
Kur ju kërkohet të skanoni kodin QR, trokitni lehtë mbi "Futni detajet manualisht" dhe futni të dhënat që ju janë dërguar për instalimin manual.
5. A e keni skanuar tashmë kodin tuaj eSIM QR?
Një kod QR eSIM mund të skanohet vetëm një herë.
Nuk do të funksionojë nëse provoni ta skanoni disa herë dhe mund të merrni një mesazh që thotë: "Plani i të dhënave nuk mund të shtohet".
Mund të jetë që e keni instaluar tashmë me sukses eSIM-in tuaj, ndaj shkoni te menaxheri i kartës SIM/Cilësimet celulare për të kontrolluar nëse eSIM është në telefonin tuaj.
Nëse eSIM juaj nuk është instaluar, na kontaktoni përmes faqes sonë të internetit.
6. Nëse kodi juaj eSIM QR ende nuk funksionon
Nëse i keni provuar të gjitha metodat e mësipërme dhe ende nuk mund të skanoni kodin tuaj QR, ju lutemi na kontaktoni drejtpërdrejt përmes bisedës sonë në internet.
Ekipi ynë i mbështetjes së klientit punon 7 ditë të javës dhe ne jemi të sigurt që do të gjejmë një zgjidhje!
Teknologjia eSIM është mjaft e re dhe jo të gjitha pajisjet janë të pajtueshme.
Për të kontrolluar nëse mund të përdorni eSIM në telefonin tuaj, ju lutemi hidhini një sy listës sonë të përditësuar të pajisjeve të përputhshme.
Duhet të kontrolloni nëse telefoni juaj është i shkyçur.
Ne ju sugjerojmë të pyesni operatorin tuaj nëse ka ndonjë kufizim eSIM në telefonin tuaj.
Për shembull, ne e dimë se telefonat Samsung S20 dhe S21 FE nuk janë të aktivizuar eSIM. Dhe nëse iPhone juaj është nga Kina, duhet të kontrolloni me prodhuesin nëse është i pajtueshëm.
Në çdo rast, është gjithmonë më mirë të kontrolloni përpara se të blini një eSIM.